تبلیغات
وبلاگ دانشجویان مدیریت 88 دانشگاه شیراز - ارشد93
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392 | 18:03 | نویسنده : سیدعباس علوی
سوالات درس تئوری مدیریت و بازاریابی آزمون کارشناسی ارشد 93  را از لینک زیر دریافت کنید.

سوالات تئوری و بازاریابی

پاسخ سوالات تئوری طبق نظر دکتر پرچ به شرح زیر است:

۶۱- ۳- حس- توجه و ادراک

۶۲-۴- نظریه مراحل مختلف زندگی

۶۳- ۲- من کودکی مخرب ناسازگار

۶۴- ۱- کنترل و ثبات و محافظه کارانه

۶۵- ۳- تشخیصی

۶۶- ۲- مجموعه ای

۶۷- ۱- افزایش – بیشتر

۶۸- ۱- اجتناب

۶۹- ۴- بخشی

۷۰- ۴- زمانی که فرد به طور غیر رسمی خبری را به اطلاع گروهی می رساند

۷۱- ۳- تئوری یادگیری اجتماعی – توزیع گزینه ها : در مورد گزینه اول می گوییم تئوری صفات مشخصه، شخصیت را به عنوان بازتابی از صفات مشخصه فردی قلمداد می کند. گرینه ۲ : تئوری روانکاوی مبتنی بر نظریات زیگموند فروید از ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه انسان است. گزینه ۴ : تئوری ادراک از خود می گوییم افراد به فعالیتهایی تمایل دارند که باتصورات آنها درباره خودشان سازگاری داشته باشد

۷۲- ۱- اعتماد سازمانی – رجوع به کتاب تئوریهای مدیریت پرچ ص ۹۳۸ تعریف اعتماد سازمانی

۷۳- ۲ – سطح اعتلافی – دقیقا تست شماره ۸۷۰ کتاب گفتارهایی در مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته پرچ

۷۴ – ۱- بازخور شغلی کم -

۷۵- ۴- درون نقشی – گزینه دو : می گوییم ممکن است پدر و مادر شیوه های مختلفی برای تنبیه فرزند خود انتخاب کنند که این تضاد نقش متقابل شخصی را به وجود می آورد. گزینه ۳: هرکارمند مثل یک همسر یک دوست یک پدر از جامعه بزرگتر است. بنابراین کارمند برای انجام اثر بخش شغل خود ناچار است نقش پدر و همسر را در خانواده به خوبی ایفا نکند که این موضوع منجر به تضاد بین نقشها می شود.

۷۶- ۳- انعطاف پذیر و انسانی

۷۷- ۴- عقلایی

۷۸- ۳- تقویت منفی – بهتر بود که طراح درادامه می گفت : عملکرد کارمند بهبود پیدا می کند.

۷۹- ۳- سازمان که مجموعه ای از نقش هاست.

۸۰- ۱- میزان تفکیک افقی

برای دریافت فایل پاسخ نامه تشریحی درس بازاریابی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پاسخنامه درس بازاریابی






  • بک لینک | قالب وبلاگ | گسیختن