تبلیغات
وبلاگ دانشجویان مدیریت 88 دانشگاه شیراز - معرفی مفاخر بازاریابی 2
تاریخ : شنبه 9 آذر 1392 | 13:33 | نویسنده : سیدعباس علوی
 

مشخصات فردی:

نام ونام خانوادگی : دكتر عبدالحمید ابراهیمی

مدارج علمی:

- دكتری مدیریت بازرگانی با (گرایش بازاریابی بین الملل) دانشگاه دهلی، هندوستان طی سالهای 60-1355
- فوق لیسانس M.B.A. مدیریت صنعتی (با گرایش مدیریت بازاریابی ) از انستیتوی مدیریت هند ،‌كلكته. (I.I.M.C.) وابسته به M.I.T. آمریكا طی سالهای 1349-1347
- لیسانس اقتصاد و بانكداری دانشگاه ملی سابق (شهید بهشتی) طی سالهای 1346-1341
- گذراندن فرصت مطالعاتی یكساله طی سالهای 67-1366 در دانشگاه تگزاس شهر آستین ، آمریكا و تحقیق در مورد طراحی استراتژیها برای بازاریابی جهانی

مسئولیتها:

- مدیر گروه تحقیقات مدرسه عالی بازرگانی سابق (دانشگاه علامه طباطبایی ) 1355-1353
- مدیر گروه بازرگانی و بیمه دانشكده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی 1370-1368 و 1374 – 1372
- مسئول بخش بازاریابی بین المللی در اولین گردهمائی سمینار صادرات كالاهای غیر نفتی دانشكده اقتصاد (‌دانشگاه علامه طباطبایی ) 1365
- مسئول بخش بازاریابی بین المللی در دومین گردهمائی سمینار صادرات كالاهای غیر نفتی ( دانشگاه علامه طباطبایی ) 1369
- عضو شورای آموزشی و تحقیقاتی دانشكده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی 1370-1368 و 1374 و 1372
- عضو هیات تحریریه نشریه مدیریت بازرگانی ، علمی – پژوهشی ،‌دانشكده مدیریت ،‌دانشگاه تهران
- عضو هیات تحریریه دو ماهنامه بررسی های بازرگانی،اقتصادی و بازرگانی (علمی – ترویجی) ،‌موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
- عضو هیات تحریریه فصلنامه علمی تخصصی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزكوه
- عضو هیات تحریریه ماهنامه تخصصی بازاریابی
- عضو هیات تحریریه فصلنامه توسعه مهندسی بازار
- عضو هیات تحریریه مشاوره بسیاری از شركتها در قسمت صادرات ،‌فروش ،‌تبلیغات و ... مدیریت بازرگانی

افتخار كسب شده:

- بورس ادامه تحصیل برای دوره دكتری از مدرسه عالی بازرگانی ( دانشگاه علامه طباطبایی ) و وزارت فرهنگ و آموزش عالی ( 1360-1355)
- دریافت جایزه در ارتباط با سخنرانی در اولین سمینار صادرات كالاهای غیر نفتی 1365 دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی
- دریافت جایزه در ارتباط با شركت فعال در دومین سمینار صادرات كالاهای غیر نفتی و سخنرانی دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی 1369
- معرفی دکتر عبدالحمید ابراهیمی ،‌بعنوان پیشكسوت بازاریابی به حضار پس از تجلیل از ایشان در موسسه مطالعات بازرگانی 1388

برخی از کتابهای ایشان عبارتند از:

- تحقیقات بازاریابی (اولین كتاب تالیف شده در این رشته در ایران)
- مدیریت بازاریابی
-مدیریت بازاریابی جهانی
- تحقیقات بازاریابی (نگرشی كاربردی)
- دایره المعارف بازاریابی، از A تا Z ، هشتاد مفهوم كه هر مدیری باید بداند
- 10 گناه مرگبار بازاریابی (علایم و راهها)
- تجارت الترونیك
- بازاریابی الكترونیك (اصول ،‌مفاهیم ، كاربردها)
- توسعه محصولات جدید (N.P.D) راهنمای عملی بهبود عملكرد
- بازاریابی جهانی
- بازاریابی برای جذب سرمایه (ویژه كارآفرینان)
- اصول زیربنائی كسب و كار(فروش و رهبری M.B.A، سه كتاب در یك كتاب)



  • بک لینک | قالب وبلاگ | گسیختن